הפגנת השמאל: נתניהו רוצה לשים ידו על בית המשפט

איתי גדסי 1 Comment on הפגנת השמאל: נתניהו רוצה לשים ידו על בית המשפט

פעילי שמאל קיימו הערב בתל אביב הפגנה כנגד פסקת ההתגברות ומהלכי ממשלת הימין לאיזון בין הרשויות במדינה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעות האחרונות מתקיימת הפגנת שמאל המונית בתל אביב. יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג, אמרה בהפגנה: "אנחנו במלחמה על ישראל ואנחנו גם ננצח בה, כי הציבור הישראלי רוצה מדינה דמוקרטית ומאמין בה. ראש ממשלה תחת המלצות משטרה לשוחד רוצה לשים את ידו על בית המשפט הישראלי ואנחנו לא ניתן לזה לקרות".

יו"ר העבודה והמחנה הציוני, אבי גבאי, אמר: "זה לא הזמן לשבת על הגדר. דמוקרטיות נהרסו כשהרוב ישב על הגדר. זה לא הזמן להגיד יהיה בסדר. דמוקרטיות חוסלו כשהרוב אמר יהיה בסדר. באנו לכאן הערב לחזק את האזרחים שמפגינים ולומר לממשלה הזו שאנחנו נילחם על הדמוקרטיה. לא נאפשר להרוס את הדמוקרטיה שלנו ולהפוך אותנו לטורקיה או רוסיה".

"רק השבוע החליטו שנתניהו וליברמן יוכלו לבד להוציא את העם למלחמה. ומדובר בנתניהו שאמר על ליברמן שהוא לא ישב בישיבת קבינט אחת עד הסוף וליברמן שאמר על נתניהו שהוא רמאי ושקרן. השניים האלה יוציאו את העם למלחמה. מישהו יכול לסמוך עליהם? אנחנו רוצים ישראל עם בית משפט עצמאי וחזק שישמור על החופש שלנו. זה לא הזמן לשבת על הגדר. דמוקרטיות נהרסו כשהרוב ישב על הגדר. זה לא הזמן להגיד יהיה בסדר. דמוקרטיות חוסלו כשהרוב אמר יהיה בסדר".

גבאי הוסיף ואמר: "עכשיו הזמן להלחם. עכשיו הזמן להשמיע את קולנו – את הקול של רוב הציבור הישראלי. הרוב שרוצה פה דמוקרטיה, צריך להשמיע את קולו ולהילחם על מה שיקר לנו. אנחנו פה הערב, יחד עם אלפי אזרחים שלא מוכנים לוותר. אלפי אזרחים שמוכנים להלחם על הדמוקרטיה".

"אני כאן לומר לכם, בין אם אתם תומכי המחנה הציוני ובין אם לא – אני תומך בכם. אני תומך בכם ואני והמחנה הציוני נילחם יחד אתכם ונגן על הדמוקרטיה שלנו. על בית המשפט שלנו, על שלטון החוק שלנו. על ישראל שלנו".

(קרדיט תמונה: יונתן סינדל, פלאש 90 \ תמונת אילוסטרציה)



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שלום עכשיו כבר הרסו את המדינה.
    בושה לאנושות